Download Nero 7

Dimensiune: 332.86 MB

Download-uri: 1274499

Descriere Nero 7

Nero 7 este una dintre versiunile favorite la download, aparţinând celebrei suite Nero Burning Rom de aplicaţii pentru crearea de compilaţii pe suport CD/DVD.

Cu Nero Premium putem crea compilaţii CD şi DVD din fişierele stocate pe harddisk, selectate din interfaţa aplicaţiei folosind simple operaţiuni drag-and-drop.

O altă utilitate pentru suita Nero Burning ROM este şi crearea copiilor de siguranţă pentru discurile originale pe care le deţinem, sau păstrarea conţinutului acestora în fişiere imagine. În afară de formatul propriu .NRG, Nero 7 Premium mai poate lucra cu fişiere .CUE, .ISO şi .IMG.

După download, Nero 7 poate fi instalat şi utilizat în regim free, acceptând instalarea componentei de tip addware Ask Toolbar. Alternativ, puteţi achiziţiona aplicaţia Nero 7 pentru utilizare fără mesaje publicitare.

Screenshot-uri Nero 7

Despre CHIFOR CORNEL IULIAN

SALUT!MA NUMESC CHIFOR CORNEL IULIAN,SUNT NASCUT PE DATA DE 06.11.2001 SI IMI PLACE ENORM DOMENIILE IT SI MECANICA AUTO!DA STIU CA ACESTE DOMENII NU SE ASEAMANA DELOC DAR EU FAC DOAR CEEA CE IMI PLACE!TOCMAI DE ACEEA AM HOTARAT SA IMI FAC UN WEBSITE!DAR CA TOTI FONDATORII DE WEBSITEURI AS AVEA NEVOIE SI DE UN AJUTOR CARE SA MAI POSTEZE SI EL MACAR 2 ARTICOLE PE WEBSITE PENTRU A ECHILIBRA POSTARILE WEBSITEULUI SI A MARII NUMARUL DE VIZITATORI!ASA CA DACA TU CREZI CA ESTI CEL POTRIVIT SI AI DORII SA ITI FACI MACAR 1 ORA LIBERA PE ZI LA CALCULATOR EU TI-AS FI RECUNOSCATOR SI AM SA ITI FAC SI TIE UN WEBSITE CUM DORESTI TU!
Acest articol a fost publicat în CD/DVD&BURN. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu