AVG ANTIVIRUS FREE

Descriere: AVG AntiVirus Free 2017 v2017.5.3021

Cea mai noua versiune AVG Antivirus 2017, un antivirus foarte bun, gratuit pentru „home users”.

AVG Antivirus 2017 este foarte usor de folosit si configurat, are un grad mare de detectie a virusilor si nu incetineste computerul.

Caracteristici:

* Update automat
* AVG Resident Shield, ofera protectie in timp real
* AVG E-mail Scanner pentru protectia e-mail-ului tau
* AVG On-Demand Scanner reazalizeaza scanari ale sistemului impotriva virusilor, scanari atat manuale cat si programate la diferite intervale de timp
* Update-ul gratuit pentru totdeauna
* AVG Virus Vault pentru fisierele infectate
* Complet gratuit

DOWNLOAD – AVG AntiVirus pentru telefoanele– Android

DOWNLOAD – AVG AntiVirus pentru tabletele Android

Puteti descarca versiunea AVG AntiVirus Free 2016 pentru sistemele pe 64biti de aici.

 

Afiseaza imaginea
Versiune: 2017.5.3021
Stadiu: Final
Descarcari: 303902
Marime: 3.3 Mb
Autor: grisoft.com
Pret: Gratuit | Sistem de operare: Windows XP / 7 / 8 / 8.1 / 10 | Licenta: Free | Limitari: Nici una

Despre CHIFOR CORNEL IULIAN

SALUT!MA NUMESC CHIFOR CORNEL IULIAN,SUNT NASCUT PE DATA DE 06.11.2001 SI IMI PLACE ENORM DOMENIILE IT SI MECANICA AUTO!DA STIU CA ACESTE DOMENII NU SE ASEAMANA DELOC DAR EU FAC DOAR CEEA CE IMI PLACE!TOCMAI DE ACEEA AM HOTARAT SA IMI FAC UN WEBSITE!DAR CA TOTI FONDATORII DE WEBSITEURI AS AVEA NEVOIE SI DE UN AJUTOR CARE SA MAI POSTEZE SI EL MACAR 2 ARTICOLE PE WEBSITE PENTRU A ECHILIBRA POSTARILE WEBSITEULUI SI A MARII NUMARUL DE VIZITATORI!ASA CA DACA TU CREZI CA ESTI CEL POTRIVIT SI AI DORII SA ITI FACI MACAR 1 ORA LIBERA PE ZI LA CALCULATOR EU TI-AS FI RECUNOSCATOR SI AM SA ITI FAC SI TIE UN WEBSITE CUM DORESTI TU!
Acest articol a fost publicat în ANTIVIRUS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu